Uudenmaan piiri järjestäytyi

PS Uudenmaan piirin puheenjohtajisto 2021

PS Uudenmaan piirin puheenjohtajisto 2021. Vasemmalta oikealle kuvassa Jari Immonen pj, Markku Naumanen 1. varapj, Laura Virkkunen 2. varapj ja Kevin Servin 3. varapj.

Perussuomalaisten Uudenmaan piiri piti järjestäytymiskokouksen lauantaina 16.1.2021.

Piirin puheenjohtaja Jari Immosen aisaparina toimii piirisihteeri, kolme varapuheenjohtajaa ja rahastonhoitaja.

Piirisihteerinä jatkaa Piia Aallonharja Kirkkonummelta. Piia on toiminut piirisihteerinä jo vuoden 2020, hoitaen tämän tehtävän ohella myös taloudenhoitajan tehtävät todella kiitettävästi.

I varapuheenjohtajana jatkaa Markku Naumanen Vantaalta. Markku on toiminut piirin varapuheenjohtajistossa jo usean vuoden ajan.

II varapuheenjohtajaksi valittiin Laura Virkkunen Järvenpäästä.
Laura on 34-vuotias taloushallinon merkonomi. Siviilityössä rakennusalan toimistovastaavana.

Laura liittyi Perussuomalaisiin vuonna 2012 ja on toiminut vuosien varrella monissa luottamustehtävissä eri yhdistyksissä, tällä hetkellä Järvenpään Perussuomalaisten varapuheenjohtajana.

Laura on toiminut Uudenmaan piirihallituksessa hallituksen jäsenenä, varajäsenenä, sekä Uudenmaan Perussuomalaiset Nuoret Ry:n edustajana.
“Piirihallituksessa tavoitteeni on olla kehittämässä entisestään vuorovaikutusta paikallisyhdistysten kanssa, erityisesti pienempien yhdistysten, joilla on käytettävissään rajallisemmin resursseja (rahaa, henkilöitä ja osaamista). Toimimalla yhdessä yli kuntarajojen voitamme vaalit!”

III varapuheenjohtajaksi valittiin Kevin Servin Porvoosta.
Kevin on porvoolainen kaupunginvaltuutettu ja Porvoon perussuomalaisten puheenjohtaja kaudella 2021. Piirihallituksen jäsenenä hän on toiminut vuosina 2018 ja 2019. Siviiliammatilta hän on yhdistelmäajoneuvon kuljettaja, eli rahtari. Poliittisesti hän on ollut aktiivinen jo vuosituhannen vaihteesta lähtien.
“Tästä on hyvä jatkaa, tavoitteet ovat korkealla ja hyvällä yhteistyöllä ja yhteishengellä me tulemme saavuttamaan vielä paljon enemmänkin.”

Taloudenhoitajaksi valittiin Johanna Pahkala Espoosta.

Piirin vaalipäällikköinä jatkavat Persubiilimiehet Mika Savilahti Siuntiosta ja Kari Paunonen Espoosta.

Kirjoitettu 17.1.2021