PS Uudenmaan piiri hakee toiminnanjohtajaa

Perussuomalaisten Uudenmaan piiri – Sannfinländarnas Nylands distrikt ry. hakee toiminnanjohtajaa

Toiminnanjohtajan tehtävän onnistunut hoitaminen edellyttää kokemusta esimies- ja johtamistehtävistä sekä talouden ja hallinnon vahvaa osaamista sekä viestintäosaamista. Lisäksi arvostamme yhdistys- ja järjestötoiminnan tuntemusta ja yhdistyslain osaamista.

Piirijärjestömme toimii neljällä hyvinvointialueelle ja odotamme, että sinulla on näkemystä poliittisen piirijärjestön roolista hyvinvointialueilla sekä rohkeutta ja kykyä alueelliseen vaikuttamiseen ja aluevaltuustoryhmien tukemiseen työssään ja viranomaisyhteistyöhön.

Työtehtävät sisältävät piirijärjestön hallinnollisia työtehtäviä kuten budjetointia ja talouden seurantaa sekä laskujen käsittelyä, rekisterien ylläpitoa, tapahtumajärjestelyitä ja muita monipuolisia ja laaja-alaisia toimistotöitä. Lisäksi viestintää, kuten kotisivujen päivitystä (wordpress), lehdistötiedotteiden laatimista, some-viestintää ja markkinointia. Lisäksi tehtävään kuuluu kokousten esityslistojen ja muistioiden valmisteluja sekä esittelijänä toimimista.

Piirin toiminnanjohtajan yksi tärkeimmistä tehtävistä on tukea ja ohjeistaa piirin kaikkia 23 jäsenyhdistystä ja noin 300 luottamustoimissa olevaa henkilöä ja toimia piirin yhteyshenkilönä puoluetoimistoon. Työhön kuuluu myös piirijärjestön toiminnan kehittäminen yhdessä piirin puheenjohtajiston, piirihallituksen ja piirin työryhmien kanssa.

Arvostamme tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. tradenomi) tai muu soveltuva koulutus. Lisäksi edellytämme hyvää tehtävien organisointi- ja priorisointikykyä, joustavuutta ja luotettavuutta, erilaisten sähköisten järjestelmien osaamista ja nopeaa omaksumiskykyä, hyviä vuorovaikutus ja asiakaspalvelutaitoja, viestintätaitoja eri alustoilla, positiivisuutta, oma aloitteisuutta
ja itsenäistä työotetta sekä kykyä toimia jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä erilaisten ihmisten kanssa.

Toiminnanjohtajan työaikaan sovelletaan kokonaistyöaikaa ja työ sisältää matkustamista pääasiassa Uudenmaan alueella.
Edellytämme oman auton käyttömahdollisuutta.
Työtehtäviä voi olla myös viikonloppuisin vaalien ja tapahtumien yhteydessä.

Toivomme, että laitat palkkatoiveesi mukaan hakemukseen.

Huomiothan, että saatamme haastatella hakijoita jo hakuaikana.

Työ alkaa heti rekrytointiprosessin jälkeen sopimuksen mukaan.

Hakuaika päättyy 15.06.2022.

Lisätiedot:

Mikäli haluat tiedustella lisää, olethan rohkeasti yhteydessä.
Jari Immonen, puheenjohtaja
e-mail: jaripekka.immonen@nullgmail.com