Kenttämarsalkka palkittiin puolueen standaarilla

Sipoon valtuustoryhmän puheenjohtajalle Pentti Sittnikowille myönnettin arvostettu perussuomalaisten pöytästandaari hänen ansiokkaasta työstään puolueen hyväksi. Viimeiset viisi vuotta Sittnikow on toiminut puolueen kenttävastaavana eli “kenttämarsalkkana”, jakaen tuotteita kentälle.

– Suuret kiitokseni toiminnan onnistumisesta osoittaisin myös vaimolleni Sinikalle ja pojalleni Mikalle, jotka ovat ansiokkaasti tehneet pyyteetöntä työtä kenttätoimen eteen minun poissaollessani. Viime kunnallisvaalien aikaan tuli ajettua noin 2 500 kilometriä kahden ja puolen kuukauden aikana, kun kiersin motivoimassa kentän jäsenistöä ja äänestäjiä soppakärry auton vetokoukussa, Sittnikow kertoo.

Sittnikowin kovan urakan seurauksena Uudenmaan piirin jokaiseen kuntaan – Lapinjärveä lukuunottamatta – saatiin vähintään yksi perussuomalaisvaltuutettu.

Puolueen pöytästandaarin luovutti perussuomalaisten Uudenmaan piirin puheenjohtaja Pekka M. Sinisalo.Sittnikow

Kirjoitettu 16.3.2014