Koulutus: Ilmoittaudu mukaan: Pekasuksen media- ja viestintäkoulutus yhdistyksen nettisivuvastaaville (Jokela LA 16.11. klo 11.30-16)

16.11.2019 klo 11:30 - 16:00

Esittely_lapinakyva

Koulutuksen sisältö: yhdistyksen nettisivujen ylläpito, omien mediataitojen kehittäminen, yhdistysviestintä, sisällöt ja some -koulutus

Koulutuksen ajankohta: lauantaina 16.11.2019, kesto klo 11.30 – 16.00.

Paikka: Piirin toimisto, Keskustie 10, 05400 Jokela (Tuusula)

Koulutus on suunniteltu Perussuomalaisen piiri/paikallisyhdistyalueen nettisivuista ja somekanavista vastaaville. Koulutuksen tavoite on antaa konkreettisia työkaluja siihen, että nettisivuvastaavan työskentely yhdistyksen viestinnän parissa sujuu ja, että nettisivut ja kanavat ovat ajan tasalla sekä julkaisutoiminta mahdollisimman aktiivista, kiinnostavaa, innostavaa ja informatiivista. Lähde rohkeasti oppimaan uutta sekä päivittämään omia viestintätietoja ja -taitoja lisää.

Huomioi: koulutukseen osallistujilla olisi hyvä olla oman yhdistyksen sivujen päivittämistä varten oma PS-Tunnus, johon yhdistyksen nettisivujen hallinta on liitetty. Käyttäjäoikeudet yhdistyksen nettivastaavan PS-Tunnukseen voi pyytää osoitteesta: tuki@nullperussuomalaiset.fi . Lisätietoja puhelimitse: Jaana Vesterinen-Prähky, puh. 040 661 6919.

Koulutus sopii kaikille ja eritasoisille netti- ja yhdistyssivuvastaaville sekä myös sellaisille, jotka harkitsevat tämän tehtävän vastaanottamista.

Huom!

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen tästä linkistä >> ja tarkista, että saat sähköpostiisi vastauksen ilmoituksen vastaanottamisesta.

Koulutukseen tullessa:

Jos mahdollista, ota mukaan oman tietokone, tabletti tai älypuhelin, jotta voit tehdä myös käytännön harjoituksia.

Koulutus on alun orientaation jälkeen työpajatyyppistä eli valitsemme yhdistykseesi liittyvät viestintätehtäviä, jotka päivitämme/ideoimme/suunnittelemme kuntoon. Ota mukaan omat muistiinpanovälineet.

Koulutus on tarkoitettu perussuomalaisille jäsenille ja toimijoille. Paikkoja rajoitetusti, maksimi noin kymmenen osallistujaa. Ilmoittaudu mukaan alla olevan nettilomakkeen kautta. Tarkista ilmoittautumisen jälkeen, että saat sähköpostiisi vahvistusviestin osallistumisesta.

Kysyttävää koulutuksesta?

Koulutuksesta saat lisätietoja kouluttajalta: jaana.vesterinen-prahky@nullperussuomalaiset.fi, puh. 040 661 6919 tai piirin puheenjohtajalta: Merja Nevalainen, merja3.nevalainen@nullgmail.com, puh. 040 839 8962.

Tervetuloa mukaan!

www.pekasus.fi