PS-ehdokkaat SSO:n osuuskauppavaaleissa 2020

ANNA PERUSÄÄNESI JA VAIKUTA!

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:lle valitaan kevään 2020 osuuskauppavaaleissa uusi edustajisto. Edustajisto käyttää osuuskaupassa omistajille kuuluvaa päätösvaltaa ja se valitaan vaaleilla osuuskaupan jäsenistä eli asiakasomistajista joka neljäs vuosi.

Käytä valtaasi asiakasomistajana ja äänestä osuuskauppavaaleissa oman alueesi perussuomalaista ehdokasta edustajistoon. Osuuskauppatoiminnassa on tärkeää jatkossa turvata esimerkiksi suomalaisen ruuan kohtuullinen hintataso siten, ettei tuottajaa riistetä ja, että kuluttajan kauppakassin hinta pysyy kohtuullisena. S-ryhmä on lisäksi Suomessa merkittävä työllistäjä. Tulevaisuudessa suomalaisten työllistämiseen on panostettava ja taattava, että myös nuorillamme on mahdollisuus saada työelämän kokemuksen jatkossa kaupan alalta.

Valitse alla olevasta listauksesta oma PS-ehdokkaasi:

Nro PS-ehdokkaan nimi Titteli Paikkakunta
Kajan Sari seurakuntasihteeri Vihti
Leivonen Sanna laatoittaja Lohja
Mänd Sirje toimistoassistentti Lohja
Nurmi Janne toimitusjohtaja Somero
Olkinuora Antti rikosylikonstaapeli evp Salo
Salokoski Sari lähihoitajaopiskelija Somero
Savolainen Pirjo eläkeläinen Lohja
Sévon Mika työnjohtaja Lohja
Skog Valtteri fil.yo/opiskelija Lohja

Voit tutustua ehdokkaisiin myös Suur-Seudun Osuuskaupan vaalikoneessa, joka avataan SSO:n vaalisivustolla 2.3.2020.

Näin äänestät vaaleissa – käytössä suora vaalitapa:

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n edustajisto valitaan käyttämällä suoraa vaalitapaa. Tämä tarkoittaa sitä, että ääni annetaan suoraan yhdelle ehdokkaalle ja valituiksi tulevat eniten ääniä saaneet ehdokkaat kultakin jäsenalueelta.

Äänestysajat ja ohjeet SSO:n vaalisivustolla >>

Äänestä sähköisesti 16.-31.3.

Linkki sähköiseen äänestykseen avautuu SSO:n vaalisivustolla 16.3. klo 9 ja sulkeutuu 31.3. klo 23:59.
Sähköistä äänestystä varten tarvitset pankkitunnukset (kaikkien pankkien tunnukset käy) tai mobiilivarmenteen.

Äänestä postitse 16.-27.3.

Postitse äänestäminen on mahdollista vain tilaamalla/noutamalla postiäänestysaineisto ennakkoon ennen äänestysajan alkamista 2.-15.3.2020 välisenä aikana.

• nouda äänestysaineisto SSO:n Asiakasomistaja- ja S-Pankkipisteistä (Prismat Halikko, Lohja ja Nummela sekä S-market Plaza) aukioloaikana. Otathan mukaasi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen sekä S-Etukortin.
  • tilaa netistä postitse kotiin (verkkotilauslomake aukeaa SSO:n vaalisivustolla 2.3.) tai
  • soita ja tilaa äänestysaineisto SSO:n asiakaspalvelusta puhelimitse ma-pe klo 9-15 p. 044 7705 332

Voinko äänestää vaaleissa?

Äänioikeus vaaleissa on jokaisella 31.12.2019 mennessä 15 vuotta täyttäneellä ja Suur-Seudun Osuuskaupan jäseneksi hyväksytyllä jäsenellä. Osuuskaupan jäsenalueen ulkopuolella asuvat SSO:n jäsenet ovat myös äänioikeutettuja.

Äänestäminen on helppoa. Valitse mieleisesi perusehdokas ylhäältä, merkitse numero vaalilappuun ja laita vaalilippu palautuskuoressa postiin (postimaksu on maksettu). Lisäksi voit äänestää sähköisesti osoitteessa osuuskauppavaalit.fi. Sähköisesti äänestäessä tunnistaudutaan henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi. Vaalin tulos julkistetaan 6.4.2020.

Lisätietoa alueesi osuuskauppavaaleista: Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n vaalisivusto >>